25.07.13

Vähe uut infot

Tahan teiega jagada ühte oma tähelepanekut või õigemini avaldada pahameelt. Kord lugesin ühe suhtekorralduseksperdi Aune Pasti arvamuslugu, milles ta mainib, et sotsiaalses meedias ehk suhtlusmeedias on vähe uut infot. Kui ilmub huvitav artikkel või toimub mõni erakordne sündmus, tõstetakse see ajalehest kellegi blogisse, sealt edasi Facebooki, meililisti, instagrami, Twiterisse jne. Rääkimata siis erinevate uudisvoogude infost. Mitu korda peab ühele ja samale infole sattuma? Uusi sõnumeid, teateid on vähe, samas vanu emotsioone rohkesti. Alustasin seda teemat, sest praeguse seisuga olen sattunud fotole, uudisele, sõnumile, artiklile, uudisloole Prints Williami ja hertsoginna Catherine lapse sünnist kolme päeva jooksul absoluutselt tahtmatult JUBA 21 KORDA. Sellest kirjutati, räägiti reaalselt igal pool. Tõesti kaua võib? Miks näiteks ei pälvinud nii suurt üle maailmset kajastust hiljuti Hispaanias toimunud rongi katastroof. Miks keegi ei muretsenud hukkunud inimeste pärast ega avaldanud pahameelt rongijuhi vale käitumise osas? Mul ei jää muud üle, kui kasutada Mari-Liis Lille tuntuks saanud fraasi, MIS ON SELLEL PILDIL VALESTI? Ma täpsustan, mis on inimestel viga? Miks tuleb ühest lapsest teha superstaar ning jagada neid pilte igal pool? Mul on hea meel, et Suurbritannias toimus kauaoodatud suursündmus, kuid ma ei arva, et seda tuleks niivõrd promoda. Minul isiklikult pole midagi selle lapse  või Prints Williami ja hertsoginna Catherine vastu, kuid mind isiklikult tüütab ühe ja sama info nägemine, kui tegelikult on selle aja möödudes kogunenud juba ports värskeid uudiseid. See oli vaid üks näide. Selliseid juhtumeid olen tähelepannud märksa rohkem, aga siis polnud mul blogi, kus saaksin oma arvamust avaldada. Kahju küll, et tänase postituse pidin sellisele teemale pühendama ning mõne jaoks osutub minu postitus järjekordseks arvamuslooks sellest vastsündinud lapsest, kuid ma ei suutnud enam seda pahameelt endas hoida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar