12.07.15

PÄEV 2-3: TOPLESS NAISED BARCA RANNAS

Aeg lendab kiiresti ja kahe postituse vahele tekkis ühtäkki nii suur auk. Vabandan väga, aga elu vajas elamist. Lisaks internetiühendus streikis ja trikitas. Kõik me teame, mis tunne on üleslaadida pilte teokiirusel toimiva interneti-ühendusega. Lisaks I got a full-time job now. Aga aitab nüüd vabandustest. Jätkame üheskoos rännakut Barcas.
-----
PÄEV 2-3

Järgmistel päevadel käisime rannas päevitamas. Rand asus meie ööbimiskohast umbes 20 minutilise jalutuskäigu kaugusel, kuid uskuge või mitte see oli üks tüütumaid jalutuskäike üldse. Mis häiris ja häirib siiani Barcelona puhul on need üüratud vahemaad. Sa kõnnid ja kõnnid ja kõnnid. Ja tead, mis? Kõnnid veel ja veel. Sõitmisega on täpselt sama jama. Näiteks lennujaam on Barcelonas nii suur, et ühest terminalist teisse jõudmiseks pead kasutama tasuta bussi, et sõita vahemaad, mis on umbes nagu Tondilt - Vabaduse Väljakuni.  See vahemaa on ainult kahe terminali vaheline. Linna jõudmiseks pead sa mitu korda ümber istuma metroos ja ikka sõitma ja sõitma ja …

Teise suvepäeva soolane merevesi ei kostitanud oma soojusega. Nii lesisime enamus ajast rannaliival jutustades ja lugedes. Aeg ajalt tulid meid häirima õlu müügimehed ja aasia päritolu massöörid. Saada kõigest 5-10 euro eest otse rannas massaaži on Barca rannas täiesti igapäevane nähtus.

Täiesti tavaline on päevitada kõrvuti täiesti topless naisterahvaga avalikul rannal, keda näed esimest ja ilmselt ka viimast korda oma elus. Kolmandal päeval, kui läksime ainult powerpuff girls teamiga randa, tegime sarnase vägitükki ka ise ära. Me ei saanud ühtegi pilkavat pilku, rääkimata solvangutest või manitsustest. Siit sai selgeks mu teine õppetund. Võta vabalt. Kõigil on savi ja ilmselt sellest hetkest hakkas tõeline hullumaja (heas mõttes).

Korraks saavutatud vabaduse nullisid ära kaks meili, mis rikkusid kogu mu reisi. Üks meil oli seotud ülikooliga ja kuulutas kurja uudist. Teine oli seotud minu palavalt armastatud tööga. Meilis oli kirjas, et paneme praeguse töösuhte pausile, mis tegelikult tähendas sa-kaotasid-suveks-töö. Tegelikult mul oli juba kaks tööpakkumine soolas, aga ikkagi see oli mu lemmik töökoht ja nüüd on see lihtsalt päevapealt läinud. Kuidas ma tahtsin siis nutta.

Siit tuleb mu kolmas õppetund. Puhkus on puhkamiseks. Ära loe puhkusel olles meile. Võimetus lahendada kahte rusuvat probleemi õgis mind. Kõigele lisaks olin ma saanud hakkama esmapilgul süütu ja toreda lollusega, mis kokkuvõttes murdis mu südame. Kirsiks murede hunnikul oli nikastatud jalg. Nimelt otsustasime rannas kolmekesi käest kinni vette joosta ja siis viimasel hetkel mõtles Nastja ümber. Mina jooksin esimesena, kui järsu tõmbega jäin seisma ja ebatasase merepinna pärast tegi põlveliiges halva nõksatuse. Päev otsa oli minu parimaks aksessuaariks jääkott põlve ümber ja minu tunnuseks kilpkonnast aeglasem kõnnak.

Meie päeva lõpetas Frangi valmistatud  Bolognese pasta ja hispaania vein. Muide leidsin hämmastavalt hea valge veini kõigest 1,50 euro eest. Just nii! Õhtustasime suurel terrassil tähistaeva all ning mängisime mängu I-have-never-ever. Sume õhtu, soe õhk ja pidevalt täituvad veiniklaasid lõid meie keelepaelad valla. Mängisime mänge ning rääkisime maast ja ilmast. Õhtust sai peagi öö, kuid noored ega need niipea tuduma lähe. Läksime avastama ümbrust ning siis juhtus veel mitu naljakat seika. Lõpuks jõudsime kenasti korterisse tagasi. Sellel ööl läbielatud seiklus muutus pöördeliseks hetkeks, mil muutus kõik igaveseks. Korraga sain õpitud mitut õppetundi, mis muudavad järgneva reisi käekäiku.