24.02.17

BANAANI-PROTEIINI-KAERAHELBE PANNKOOGID


Mis võiks olla parem puhkepäeva hommikul, kui banaani-proteiinipannkoogid? Ainult veel parem seltskond, kes neid süüa aitab. Nimelt oli mul alles veel veidi vahtrasiirupi pannukate proteiinipulbrit ja kaks niisama söömiseks liiga küpset banaani. Kõik, mis juhtus edasi oli puhtalt katsetamine, mida saatis Fortuuna. Need pannkoogid tulid nii head, et otsustasin Teiega retsepti jagada. Kaunistuseks lisasin maapähklivõid, vaarikaid, ananassi, kaneeli ja pähkleid.

Vaja läheb:
Pool pakki pannkookide proteiinipulbrit 
Veidi üle poole tassi täistera kaerahelbeid
1,5 tk. väga küpset banaani
Umbes 100 ml piima
2 muna
Pähkleid
Maapähklivõid
Vaarikaid
Ananassi
Kaneeli
Kookosõli

Kuidas valmistada?
Blenderdasin kaerahelbed ja proteiinipulbri ühtlaseks jahutaoliseks massiks. Lisasin sinna munad, banaani, kreeka pähklid, piima ning blenderdasin ühtlase massini. Hiljem määrisin pannile kookosõli ja vorpisin taigna kolme pannkoogi suuruseks ja siis jätkasin pannkoogitegu nagu tavaliselt. See taigen valmib kiiremini, kui tavaliste pannkookide oma. Seega ei tasu unistama jääda. Pannukaid kaunistasin maapähklivõi, vaarikate, ananassi tükkide ja kaneeliga. Juurde keetsin mõnusalt aurava kohvi ja maitsev hommikusöök saigi valmis. Head isu!

Olge tublid!
Rita

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar